loading
  • Moč sistema 300 KM, AWD: Grandland X Hybrid4 predstavlja vrh Oplove ponudbe športnih terencev
  • Štirje vozni načini: povsem električen, hibriden, s štirikolesnim pogonom in športen
  • Grandland X PHEV lahko prevozi do 59 kilometrov v povsem električnem načinu (po WLTP1)
  • Priročen: litij-ionska akumulatorska baterija se povsem napolni v približno dveh urah
  • Učinkovit: regenerativno zaviranje pretvori upočasnjevanje v električno energijo
  • Odlično opremljen: Grandland X Hybrid4 INNOVATION je v Nemčiji na voljo od 51.165 EUR
  • Opel postaja električen: do leta 2024 bo elektrificirana celotna ponudba modelov

Opel Grandland X Plug-In Hybrid z električnim štirikolesnim pogonomRüsselsheim. Opel Grandland X Hybrid4 – prvo priključno hibridno električno vozilo (PHEV) te nemške znamke – je pripravljen, da zapelje v Oplove prodajne salone. Elegantni Grandland X Hybrid4 združuje moč 1,6-litrskega bencinskega motorja s turbopolnilnikom in dveh elektromotorjev – skupna moč sistema doseže do 221 kW (300 KM). Poraba goriva pri ciklu WLTP[1] (tehtano povprečje, kombinirano) znaša 1,3-1,4 l/100 km pri emisijah CO2 29–32 g/km (NEDC[2]: 1,5–1,6 l/100 km, emisije CO2 34–36 g/km).

Vozniki v Nemčiji si lahko z ugodnim lizingom z mesečnimi obroki 399 EUR omislijo prvi Oplov priključni hibrid. Avto s štirikolesnim pogonom in odlično opremo INNOVATION je na voljo za 51.165 EUR (priporočena prodajna cena z DDV v Nemčiji). V Nemčiji lahko kupci modela Grandland X Hybrid4 izkoristijo davčne ugodnosti za službena električna vozila.

Opel Grandland X Hybrid4 je del strategije proizvajalca za izpolnjevanje zahtev glede CO2, ki bodo veljale v prihodnosti. Skupaj z novo Opel Corso-e prispeva k elektrifikaciji celotne palete modelov te znamke do leta 2024.

Dva elektromotorja plus motor z notranjim zgorevanjem: izjemna zmogljivost hibrida

Pogonski sistem Grandlanda X Hybrid4 sestavljata:

  • v skladu z WLTP certificiran in s standardom Euro 6d skladen 1,6-litrski štirivaljni bencinski motor s 147 kW/200 KM, s turbopolnilnikom in neposrednim vbrizgom, posebej prilagojen za uporabo v hibridnem sistemu;
  • sistem električnega pogona z dvema elektromotorjema (spredaj: 81 kW/110 KM; zadaj: 83 kW/113 KM), štirikolesni pogon in 13,2-kWh litij-ionska akumulatorska baterija. Prednji elektromotor je povezan z elektrificiranim osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom. Drugi elektromotor, pretvornik in diferencial so vgrajeni v električno gnano zadnjo gred, da s štirikolesnim pogonom na zahtevo zagotavljajo odličen oprijem.

Opel Grandland X Hybrid4 lahko po voznem ciklu WLTP1 v povsem električnem načinu prevozi do 59 kilometrov (67–69 km po NEDC2). Raziskave so pokazale, da v Nemčiji 80 odstotkov dnevnih voženj ne presega razdalje 50km, zato bo Grandland X Hybrid4 tem uporabnikom praktično ves čas omogočal vožnjo brez emisij.

Grandland X Hybrid4 omogoča štiri vozne načine – električni, hibridni, AWD in Sport – s katerimi lahko vozniki značilnosti vozila prilagajajo svojim željam ali specifičnim pogojem pri vožnji. Tako na primer izbira hibridnega načina omogoča, da avto samodejno določi najučinkovitejši način pogona. Ko zapelje v središče mesta, lahko voznik za vožnjo brez emisij preklopi na električni način. 'e-Save' omogoča varovanje v visokonapetostni akumulatorski bateriji shranjene električne energije za poznejšo uporabo, npr. za vožnjo v območjih, kjer so dovoljena samo električna vozila. 'Sport' omogoča bolj dinamično vožnjo, saj kombinira moč bencinskega motorja in elektromotorja. Z izbiro načina 'AWD' je zagotovljen maksimalen prenos moči in oprijem na vseh vrstah cest.

Poleg značilno Oplovega zagotavljanja dostopnosti do inovacij – v tem primeru najnovejših pogonskih sistemov – širši skupini uporabnikov Grandland X Hybrid4 kaže tudi, kako Opel vedno upošteva želje in potrebe lastnikov vozil. Tako je na primer za optimalen prostor v notranjosti vozila in prtljažnika akumulatorska baterija vgrajena pod zadnjimi sedeži.

Ker je elektrika cenejša od bencinskega goriva, lahko vozniki z rednim polnjenjem baterije namesto dolivanja goriva v rezervoar prihranijo kar nekaj denarja. Glede na lokalne cene in prevoženo razdaljo so lahko tako stroški za porabljeno energijo znatno manjši. Čas polnjenja je odvisen od uporabljene vrste polnilnika. Poleg kabla, ki je priložen vozilu in je namenjen za polnjenje prek gospodinjske vtičnice, bo Opel ponudil tudi naprave za hitro polnjenje na javnih polnilnicah in doma nameščenih polnilnih postajah. Tako je možno baterijo z domačo polnilno postajo s 7,4 kW povsem napolniti v približno dveh urah.

Opel Grandland X Plug-In Hybrid z električnim štirikolesnim pogonomDa bo polnjenje še bolj priročno, bo Grandland X Hybrid4 izkoristil tudi posebne rešitve za elektrificirana vozila, ki jih zagotavlja Free2Move Services, mobilnostna znamka Groupe PSA. V povezavi z aplikacijo myOpel bo njihova uporaba nadvse preprosta. Ponudba vključuje kartico za polnjenje, ki omogoča dostop do več kot 125.000 polnilnih postaj v Evropi, in planer potovanj, ki predlaga najboljše poti glede na preostanek napolnjenosti vozila in lokacije polnilnih postaj vzdolž poti. S spletom povezana navigacija prek informacijsko-razvedrilnega sistema IntelliLink Navi 5.0 poskrbi za iskanje poti in vodenje do izbrane polnilne postaje. Aplikacija myOpel omogoča preverjanje napolnjenosti akumulatorske baterije ali programiranje časov polnjenja z domačo polnilno postajo. Lastniki Grandlanda X Hybrid4 lahko iz domače dnevne sobe prek 'daljinskega upravljanja' prilagodijo tudi klimatsko napravo ali ogrevanje vozila.

Grandland X Hybrid4 bo nudil tudi nove storitve OpelConnect. Izjemno koristne funkcije, kot so navigacija ‘v živo’ s sproti posodobljenimi informacijami o prometu, nadzor ključnih podatkov vozila prek aplikacije, neposredna povezava s pomočjo na cesti in klic v sili, vozniku in sopotnikom zagotavljajo dodatno brezskrbnost. S pritiskom na rdeči gumb je pomoč možno priklicati v nekaj sekundah. Če se sprožijo zategovalniki varnostnih pasov ali varnostne blazine, se SOS klic sproži samodejno.

Pridobivanje energije z zaviranjem

Za še večjo učinkovitost Grandland X Hybrid4 uporablja sistem regenerativnega zaviranja, ki zajame energijo pri zaviranju ali upočasnjevanju.

Da je visokonapetostni električni sistem dobro izkoriščen, je Grandland X Hybrid4 opremljen z električnim kompresorjem klimatske naprave in električnim grelnikom.



[1] Podatki o porabi in emisijah CO2 so bili določeni v skladu z metodologijo za preskusni postopek WLTP (R (ES) št. 715/2007, R (EU) št. 2017/1151).

[2]  Navedeni podatki o porabi in emisijah CO2 so bili določeni v skladu z metodologijo za preskusni postopek WLTP, ustrezne vrednosti pa so bile zaradi možnosti primerjave z drugimi vozili preračunane za cikel NEDC v skladu z uredbami R (ES) št. 715/2007, R (EU) št. 2017/1153 in R (EU) št. 2017/1151.

Na vrh